torsdag den 26. august 2010

En UFO mindre - meeeeeen....

Jeg er simpelthen for let at lokke!

Efter min indrømmelse omkring de mange UFO'er, der i øjeblikket er at finde rundt omkring i Casa Putz, lovede jeg mig selv, at NU skulle det være slut. NU skulle der altså andre boller på suppen, der skulle præsenteres FO'er og ikke UFO'er på bloggen.

Men, men, men...

Den der Nessie, ik'... Den lokkede simpelthen med sin lethed, sit "slå-hjernen-fra"-potentiale, masser af retmasker... lige noget der passer mig i øjeblikket. Andre gange er jeg ved at dø af kedsomhed over sådan nogle projekter og har cravings efter tidskrævende og udfordrende mønstre, nye teknikker.
Hm...


Så var det, at jeg kiggede på min "Möbius" - og det lækre uldgarn den var i gang med at sluge. Jeg fik jo to bundter lækkert Louet Gems fra Lucy, og jeg var langt fra sikker på, at der var nok garn til en Möbius. Måske kun en smal en... og var det i virkeligheden endnu en Möbius jeg ville have???

Skumle, skumle... og så var der pludselig en UFO mindre i kurven, et garnnøgle mere "på lager" - og sekunder senere var der gang i en Nessie, så jeg må vel indrømme, at mit antal af UFO'er ikke er for nedadgående alligevel.

Men Nessie... Den kommer til at varme dejligt til vinter. Og så i min yndlingsfarve. Et havblåt søuhyre...

:o)

2 kommentarer:

  1. Jo, der kom da en UFO mindre. Nessien er jo ikke lagt i kurven endnu. Fat mod frau Putz, UFO-kurven skal nok blive toemt.

    SvarSlet
  2. yeay for nedbringninge af ufo'er og såmænd også for start af nyt uundværligt projekt :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz