onsdag den 4. august 2010

Skudt i foden

Jeg har ferie i denne uge - og nyder helt vildt, at vi absolut ikke har nogle planer.
Dagene går sin stille gang. Gemalen har ikke fri, så det er bare jeg og ungerne, der trisser rundt herhjemme og hygger os.
Vi har haft gang i et lille projekt... eller rettere 5 projekter, som gik fra ufærdige til ikke-påbegyndte. I nogens øjne måske den forkerte vej.



Jeg har trævlet 5 påbegyndt-for-meget-længe-siden-og-bliver-aldrig-færdige strikkeprojekter op.

Ungerne hjalp med at vinde det fra nøgler til bundter vha. garnvinden...


... og sørgede for underholdning...


... og så er garnet blevet vasket og hængt til tørre. Klar til at blive genbrugt til nye strikkeprojekter.


Man smider jo ikke bare garn ud....

Noget af mit garn er efterhånden så gammelt, at det er totalt VINTAGE.

Et andet af ugens projekter har været at få pakket garnet ud af de kasser, det har ligget i siden vi flyttede ind i huset.
Bogskabene er blevet flyttet ind på plads i hobby-rummet - og så var der endelig mulighed for at få garnet frem i lyset.


Jeg er dog bange for, at jeg har skydt mig selv i foden...

Fremover bliver det vist lidt svært at overbevise Gemalen om, at jeg MANGLER garn.

;o)

11 kommentarer:

  1. Wow, hvor nogen dejlige hylder! Meget inspirerende.

    SvarSlet
  2. uhh det ser rigtig dejlig ud, og det er nok rigtig at det kan blive svært at overbevise gemalen om at man mangler garn.
    prøv med denne...det jeg har passer ikke til projektet.

    SvarSlet
  3. Jeg kan da se hylder, som ikke er helt fyldt op ;-) Smart med glaslåger, så man kan se garnet hele tiden og glæde sig over det, det ville jeg ønske, jeg havde i mit garnskab. Som det er nu, må jeg åbne dørene og stå et par minutter og tage dybe indåndinger, medens jeg frydes over alt det, jeg har ;-)

    SvarSlet
  4. Looking good- disse hersens garnskabe, men nu kan jeg da se, at jeg ikke er den der har mest garn trods alt, selvom jeg har meget.
    Men det er lige sådan nogle skabe jeg kunne tænke mig, det giver et godt overblik.
    Jeg troede ellers vi skulle se perlerier????

    Hilsen Birte

    SvarSlet
  5. Du har vist ligeså meget garn på dit lager som jeg har :-) jeg syntes du er modig, at der er glasdøre i dine garnskabe, uha det turde jeg ikke *SMIL*

    SvarSlet
  6. smide garn ud??? uhada det var dog en skræmmende tanke :) Glaslågerne er kun praktiske for garnsamleren, ikke for argumenterne... men hvad. Du kan vel lukke døren til rummet :)

    SvarSlet
  7. WOW meget modigt at fremvise hele lageret.

    SvarSlet
  8. Hej Frau Putz
    Jeg er ny læser hos dig, da jeg netop fandt hvad jeg har sukket efter. En opskrift på Kiksetasken, som jeg har set på Ravelry, men ikke selv kunne greje. Så tak for den hjælp.
    Desuden slår dit garnlager vist alle rekorder. Jeg glæder mig til at læse med hos dig.

    SvarSlet
  9. UPS! Det var nok ikke så godt...

    SvarSlet
  10. Hold da helt fest for et dejligt skab. Og med de glaslaager kan man bare se alt. Genialt. Mit ligger i en gammel kiste. Maaske ikke heeelt det mest praktiske, saa dit skab giver ideer.

    SvarSlet
  11. Nei og nei... Det blir ikkje meir garn i hus hos deg! Du får vere flink til å melde deg på Hemmeleg venn, så kanskje du kan få litt utskifting;) Gubben kan ikkje klage på at du får garn!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz