tirsdag den 24. november 2009

Prinsessegaver :o)

Mandag kom jeg hjem og fandt en pakke i postkassen...
En pakke fra en skøn, farveglad Quinde...
Fra en ægte Prinsesse, til en anden ægte Prinsesse.

Og se så bare lige, hvad jeg fik...


Første gave indeholdt denne... som drejede og drejede og drejede og nægtede at lade sig fotografere forfra eller bagfra... men som til sidst måtte kapitulere.



Den kan da kun gøre en glad på sådan en kedelig novemberdag...

Og der var mere... En lille retro-stof-pose...


... vendbar und alles. Særligt "indersiden" er lige mig. Gad vide, hvorfra jeg fik ideen til aftensmaden i Familien Putz ????

... og størrelsen passer lige til sådan et mini-strikke-projekt som disse handsker - eller nogle af alle de sokker, jeg strikker.
Til gengæld ved jeg, at den i hvert fald IKKE skal hænge dekorativt på dørhåndtaget...

... for jeg er tydeligvis ikke den eneste, der forstår at sætte pris på gaver.
Tusind tak, Maria!
Og så har jeg i parantes bemærket ikke været i stand til at lave noget som helst hele mandag, fordi jeg skulle krydse fingre for Frøken Fryd...
Jeg håber det hjalp!

;o)

2 kommentarer:

  1. Jeg tror dine fingre var med til at hjælpe på vej - jeg fik stillingen :-)

    Godt du blev glad for gaven - det glæder mig. Og så pandekager til aftensmad, mums altså !

    KH Maria.

    SvarSlet
  2. Tak for en interessant blog

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz