lørdag den 7. november 2009

Weekend

... endelig!

Efter en temmelig hektisk-travl uge på arbejdet er det endelig blevet weekend.
Havde egentlig mest lyst til at lade sofaen kaste sig på ryggen af mig, da jeg kom hjem fredag - men det var vores tur til at være "værter" ved den månedlige madklub, så i stedet kastede jeg mig ind i kampen og lavede mad til 7 voksne og 6 børn sammen med Gemalen.


Det var vældig hyggeligt, og da vi alle har mindre børn trækker det sjældent i langdrag. De sidste gik ved nitiden og efter oprydningen var det endelig tid til at pleje sofaen lidt. Den skulle jo nødig blive ensom
;o)


Denne weekend var helt blank i kalenderen. Det er ikke særlig tit, at det sker!
Vi havde derfor mulighed for at kaste os ud i forskellige hyggelige projekter... Gemalen snedkererede lidt - og Frau Putz gik i kælderen til symaskinen...

Puff-bukserne til Andreas er færdige - og fleecejakken til Emilie, men ingen af dem havde tid til at agere tøjmodeller, så billederne må vente lidt.


I stedet kan jeg vise jer et billede af det, jeg skal i gang med nu:
Mit nyindkøbte bomuldsgarn fra BC garn skal forvandles til Unholey Granny Squares i stort antal.
Tiden vil vise, hvor mange jeg får produceret, og hvad de bliver til.


Spolen på billedet er den lyseblå variant og første lap den lysegule.
Jeg har også købt andre farver... En del...



Hm... OK! Jeg indrømmer det: Der er 7 kg. bomuldsgarn i 7 forskellige farver i en kasse i kælderen.

Der ligger de og hygger sig sammen med 2 spoler Silk Tweek á 500 g. som jeg skal strikke af. En gang.

Jeg sagde jo, at jeg er garnoholic!

4 kommentarer:

  1. Hej - Det er altså også dejligt at man kan gå en tur på lageret - og lige finde hvad garn man skal bruge til det næste.
    Hilsen Alice

    SvarSlet
  2. 7kg :-O

    Jeg er oprigtig imponeret og jeg synes de der firkanter, du skal hækle ser rigtig fine ud - dem må jeg vist også prøve.

    KH

    SvarSlet
  3. Hihi... ja JEG siger i hvertfald ikke noget.. ;)

    Knus

    SvarSlet
  4. Du er GAAAAAAAAL!
    -Og hvor er det skægt :-)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz