onsdag den 18. november 2009

Front på flugt

Hold da ellers lige op for et uvejr vi måtte ud i efter arbejdstid...


Men se nu lige her, hvad der gemmer sig bag fronten...
Når fronten er jaget på flugt er solen nok desværre forsvundet bag horisonten. Hvem sagde sortseer?
Øv for en november måned, siger jeg bare.
Heldigvis er der lyspunkter. Opdagede lige helt tilfældigt på Facebook i dag, at Iñigo - ungdomsven fra Spanien - kommer til København på fredag. Har ikke set ham siden år 2000.
Sendte straks invitation af sted - og nu får vi sikkert eksotisk besøg til dansk aftensmad på fredag.
Sikke et humør den nyhed fik mig i!
:o)
Men nu må jeg vist til at lave et eller andet praktisk. Få bragt lidt orden i kaos...

3 kommentarer:

  1. Ja! November... been there, done that, got the raincoat!

    SvarSlet
  2. Ja, Facebook er altså lige til at blive små-afhængig af. Og hurra for gensyn med gamle venner.

    ....Jeg troede lige, du skrev: "erotisk besøg".. ;-D

    Smil fra Rikke

    SvarSlet
  3. Tak for kommentar på min blog.
    Jeg har sådan hjemme og internt kaldt nogle blogs for KLYNKEBLOGS...det synes jeg egentlig er værre end de sure.
    Man kan dreje ting derhen hvor man gerne vil have dem...klynker man, bliver det jo ren elendighed...er man glad forstærkes det.
    Så frem med det positive :)
    Karen

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz