fredag den 20. november 2009

Spanioler på fransk visit


Som nævnt tidligere fandt jeg ved et tilfælde ud af, at min spanske ven Iñigo ville komme til København i denne weekend. Sammen med sin kammerat Ruben var han på hyggetur til København, for at "genopleve ungdommen" - eller noget

;o)

Iñigo mødte jeg første gang tilbage i 1998, da jeg var på et to måneders ophold i Croatien - og vi havde et fantastisk ophold sammen med de ca. 20 andre internationale studerende, der var i Zagreb den sommer.
Jeg var efterfølgende på Tour de Spanien, hvor jeg besøgte 5-6 af de spanioler, der havde været med i Croatien, heriblandt Iñigo - og her mødte jeg hans kammerat Ruben.

Året efter kom disse to herlige gutter til København, hvor de tilbragte et semester på DTU - men siden har jeg ikke set noget til dem.
Før i aften, hvor de var her til lidt dansk aftensmad og kaffe.

Sjovt, at et sjældent kig på Facebook kan føre sådan et hyggeligt gensyn med sig. Måske skal jeg ikke helt dømme Facebook ude alligevel...


Og nu vil jeg skynde mig i seng og håbe på 7 timers nattesøvn, før

Andreas' 4 års fødselsdag

skydes i gang.

2 kommentarer:

  1. Det er altid skønt at gense gamle bekendtskaber. Men det slog mig lige - hvordan blev granskoven modtaget i børnehaven? Tillykke med ham :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa, har det som dig. Facebook kan være kedeligt, men pludselig finder man søde mennesker man kender fra gamle dage *SS*

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz