onsdag den 21. april 2010

Nøøj, hvor jeg glæder mig...


Jeg griner med hos Anne i Undreland. Her er virkelig en kvinde, der forstår at vinkle hverdagens oplevelser - og jeg har ind imellem moret mig hjerteligt over hendes beskrivelser af alle de genkendelige ting.

For nylig havde Anne fødselsdag - og i den anledning fik hun en gave af familien, som var lidt ud over det sædvanlige.

Hun fik et perlekursus. Og så efterlyste hun perlevenner via bloggen.


Perlekursus? Kan man virkelig komme på kursus og lære at lave sine egne glasperler?

Wow! Har altid haft en lille glaspuster i maven. Der er intet mere fascinerende end at komme ind på et arbejdende værksted hos en glaspuster - særligt på en kold vinterdag, mens det om sommeren kan være lidt vel lunt, selv for Frau Putz.


Her er muligheden så for selv at arbejde med glas - omend i lille skala.

Så jeg kastede straks en kommentar hos Anne (Hvem vil ikke gerne være perlevenner med hende?) - og meldte mig på et kursus. Og så fik jeg altså sommerfugle i maven, selv om det først er i juni jeg skal på kursus.

Ind imellem falder jeg over en aktivitet, som jeg i den grad glæder mig til at deltage i - og dette kursus er sådan en aktivitet.


Billederne i dette indlæg er lånt hos Moeslund Glas i Ebeltoft, hvor kurset afholdes. Læs mere her... Der er stadig flere pladser, hvis du også vil med

1 kommentar:

  1. Hej Fru B
    Hvor ser det bare fedt ud.
    HVis det ikke var fordi jeg ikke havde penge, - ville jeg gerne med.
    Men rigtig god fornøjelse.
    kNus

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz