lørdag den 10. april 2010

Mit ønskerum...

Jeg læser (som så mange andre) med hos SouleMama - og her er der virkelig en quinde med farveglæde - og livsglæde... Jeg har købt hendes to bøger - og en dag får jeg nok kastet mig ud i nogle af de familievenlige projekter.

Jeg elsker også farver. Både afdæmpede og kraftige farver.
Særligt petroleum i alle varianter er min yndlingsfarve - hvis nogen skulle være i tvivl :o)

Se så lige denne fantastiske krea-zone SouleMama kreerede i familiens "udestue" sidste sommer...

(Billeder lånt her...)

Se lige lyset! Og alle farverne... og de mange hyggelige ting...
Her kan man da kun blive inspireret!

Åh, hvor ville jeg gerne have sådan et sted... Overvejer lige at ombygge vores udestue til krearum - sådan til sommerbrug, for jeg er ret sikker på, at jeg vil komme til at fryse bravt derude til vinter... Kunne selvfølgelig overveje varmeovn... og uldplaider... og helkrops ragsokker...

Til den tid kunne jeg jo også flytte i kælderen igen. Her har syklubben holdt til igennem de sidste tre år. Måske er vi til den tid færdige med den igangværende renovering af kælderen, så krea-rummet dernede også kan gøres hyggeligt og farverigt.

1 kommentar:

  1. Suk, hvem droemmer ikke om et dejligt krearum med lys lys lys og plads plads plads. Ekstra suk.
    God week end.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz