torsdag den 25. februar 2010

Reminiscens


En dejlig fødselsdag lever stadig...
3D-brillerne ligger fremme fra gårdagens tur i biografen. Hvornår var det lige, at Gemalen og jeg sidst var i biografen - SAMMEN?
Svage erindringer om en tempelridderfilm... Engang i 2007, vistnok...
Avatar blev nydt. Hold da lige op for en fantastisk film. Jeg er fristet til at tage ind til et gensyn. Hvornår får man igen mulighed for at se den i 3D???
Resten af lagkagen... Man burde i virkeligheden lave dobbelt mængde lagkage hver gang, for den smager bare så meget bedre dag 2...
Fødselsdagsflaget som stadig troner på bordet. Sammen med tulipanerne fra Svigerforældrene...
Om lidt skal jeg drømme lidt om, hvad jeg skal strikke ud af det lysegrå Alpakka-garn min mor forærede mig, da vi var i Norge...
... og hvad jeg skal strikke af det sokkegarn, som kollegerne gav mig...
... og ikke mindst, hvad jeg skal strikke af det garn som Emilie næsten egenhændigt havde købt til mig (sammen med Farmor og Farfar i Tiger i vinterferien)...
... og som jeg fik sammen med resten af hendes LOMMEPENGE. Alle dem hun havde tilbage. Kr. 93,- hårdt sammensparede danske grunker. De kommer dog nok tilbage i form af bonus-udbetaling til tøsebarnet i weekenden...
Først skal jeg dog lige spise lidt lasagne...
... mens jeg mindes den fantastiske BØF jeg fik på "A Hereford Beefstouw" i går...
... og så kan det være, at jeg sumper foran TV'et med en af de to DVD-film, som jeg fik fra Gemalen og ungerne...
Ah... helt skidt er det nu alligevel ikke at blive gammel - og man kan sagtens strække nydelsen en lille smule
;o)

3 kommentarer:

  1. Hurraaaa for dig - tillykke med dagen (og du er ikke gammel NÅ )Sikke lækre gaver du er blevet beriget med, specielt lommepengene - hi hi.

    Kram Maria

    SvarSlet
  2. Oh, Karina, Happy Belated Birthday! Movie with hubby sounds like a dream! I hope you had fun and hope you'll will have a good healthy year ahead.

    I think I know what the birthday girl will get in the mail...

    SvarSlet
  3. Sikke dejligt - og stooort tillykke med fødselsdagen! Hvor er det dog sødt Emilie har købt garn til dig.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz