søndag den 19. juli 2009

Bilda - igen, igen...

Efter kun 15 dage var vi der igen... I "Bilda".

Denne gang dog ikke for en familieforøgelse på egen matrikel - men derimod for at lade en nylig fødselar vælge sig en bamse med tilhørende påklædning.

Kusine Cecilie er for nylig blevet 7 år - og det skulle jo fejres!

Som et rigtigt barn fra provinsen var det vist også ret stort at skulle køre med S-toget...

Vel fremme i butikken blev der lynhurtigt fundet et kaninskind magen til Emilies "Josephine".
;o)

Der blev fyldt kærlighed, kys og kram, venskab og masser af sjov og spas i denne kanin, mens Emilie, Josephine (som i dag var med i "Bilda" som gæst... ) og Andreas fulgte med fra sidelinjen.

Så blev hjertet efter alle kunstens regler gjort klar til kaninen, som efterfølgende blev døbt "Amalie".


Amalie blev fluffet og badet...

Der blev valgt tøj, hvilket bestemt ikke er det letteste i en butik som denne...
Amalie blev klædt i pallietbesat kjole og ditto sølv klip-klappere...

... før alle tøserne stillede op til fotografering. (Andreas ville ikke være med. "Sådan noget tøsepjat!" Man lærer tidligt!)



Tillykke med fødselsdagen Cecilie og Amalie.


Emilie og Andreas var instrueret om, at der altså ikke skulle købes noget til dem ved denne lejlighed - og det lykkedes os da også at komme hjem med kun (!) et enkelt sæt tøj som ikke var til fødselarens kanin... ;o)
Det var gengæld forrygende billigt. Vi havde nemlig fået en rabatkupon på 40,- og med tøj på udsalg til 49,- pr. sæt var det jo mindre end en tier, der måtte lægges til sæt med top + jeans til Marie...
Og Frau Putz har jo svært ved at sige nej til gode tilbud ;o)

6 kommentarer:

  1. SÅ kan jeg bedre forstå, at fødselaren ikke var til at fange på telefonen hjemme i Jylland:-)

    SvarSlet
  2. Hvilket smukt navn den kanin har fået!!
    Forleden mødte jeg en hund der hedder Amalie - det synes jeg måske ikke er helt passende.
    Men fin kanin og en stor dag - kan jeg se.
    Ses vi imorgen??
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Hvilket smukt navn den kanin har fået!!
    Forleden mødte jeg en hund der hedder Amalie - det synes jeg måske ikke er helt passende.
    Men fin kanin og en stor dag - kan jeg se.
    Ses vi imorgen??
    Knus Lise

    SvarSlet
  4. Hvilket smukt navn den kanin har fået!!
    Forleden mødte jeg en hund der hedder Amalie - det synes jeg måske ikke er helt passende.
    Men fin kanin og en stor dag - kan jeg se.
    Ses vi imorgen??
    Knus Lise

    SvarSlet
  5. jeg ved så ikke lige hvorfor den kom på 3 gange - det er jeg ked af..
    sorry

    SvarSlet
  6. Ja-ja... Liuse... Jeg troede søreme lige, at jeg havde sat ny rekord udi kommentarer - og havde fået en ny kommentar-forfatter ;o)

    Jo... vi ses i morgen - og det bliver hyggeligt at høre om din ferie har været lige så fantastisk som min.
    Jeg kunne dog godt bruge 3 uger mere - måske lige om et par uger, så kontrasten til arbejdslivet lige når at indfinde sig igen...
    KH FP

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz