tirsdag den 10. juli 2012

Vupti - og så en masse ender, der skulle hæftes...

Vi har lige tilbragt en uge i sommerhus på Djursland. Med sol, sol, sol og en smule mere sol - før vi fik en enkelt dag med regn, efterfulgt af sol og mere sol...
Vi har været Djursland rundt, men kunne sagtens have brugt en uge mere, for der er stadig masser at se i den smukke landsdel.

Hjemme igen er vejret knap så godt - men til gengæld er her internet-adgang og en mulighed for at opdatere med lidt nyt fra håndarbejdsfronten  (altid fra håndarbejdsfronten først, ik'?)

Som overskriften hentyder, så har jeg færdiggjort noget. Et stykke hurtigt og sjovt strik. Mit Leftie er færdigt - og jeg har endda hæftet enderne. Ikke flere UFO'er på den konto. Nu mangler det blot en omgang vask og lidt stræk, men I skal da lige have lov til at se det med det samme, for hvem har tålmodighed til at vente på at skidtet tørrer i dette vejr?



Det var sjovt at strikke (omend de 54 ender der skulle hæftes var ved at få mig til at dø af kedsomhed!), og faktisk drømmer jeg om et mere - denne gang i blød merino fra Wollmeise. Jeg har et bundt  blå-grå "Chim-chim-chimney" som jeg tror vil se fantastisk ud som grundfarve med hvide striber og blade.


 :o)

3 kommentarer:

  1. Det er altså flot :)

    SvarSlet
  2. Wauw...super flot.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Uuuuhhh, det er så fint! Flotte farver, men jeg glæder mig også til at se det i Wollmeise.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz