onsdag den 11. juli 2012

Selvforkælelse

I noget der føles som en evighed har jeg drømt om min helt egen iPad. Den lille dims i andres hænder, har været tættere på at få mig til at føle ægte, grim misundelse, end jeg bryder mig om at indrømme...
Nu har jeg lige trykket "Place Order" hos AppleStore - og jeg glæder mig til denne fine, dueblå sag lander i min postkasse inden længe. Hvornår mon jeg holder på med at forkæle mig selv pga. nyt job?  Den første månedsløn er vist brugt flere gange, før jeg faktisk har fået den...

;o)

4 kommentarer:

  1. Åh glæd dig, det er det sjoveste jeg har fået, altså en iPad .
    Jeg er i sommerhuset, slæber ikke på alle mine bøger, opskrifter mm, nej de ligger da på min iPad. Jeg må låne 5 bøger om måneden på biblioteket, 3 , og så sker det jeg kommer til at købe en ebog :-)
    Tænk på hvor nemt det er at strikke et svært mønster, når det ligger på IPad, man flytter bare op eller ned, hvor langt man er kommet.
    Det er en tidsrøver, men en af de gode, så glæd dig, god fornøjelse!
    Sommerhilsner fra Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at få fingre i Wordfeud... Kender en hel masse mennesker, der spiller - og som ægte Scrabble-fan bliver det helt sikkert også en tidsrøver for mig ;o)

      Slet
  2. Niiice!!! Du bliver så glad for den, Putzen;)
    Har lige læst alle dine indlæg siden festen.. Super hyggeligt med alle projekterne!
    Hils omkring dig og god ferie...
    Kh HP

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :o)

      GLS har været forbi med min nye baby mens vi ikke var hjemme - så nu må jeg vente helt til mandag. Det er nu nok meget godt, får vi har lige kastet os ud i endnu et projekt, så hele huset er vendt på hovedet og fyldt med ROD.

      Slet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz