fredag den 1. januar 2010

And so it has begun...


År 2010

Gad vide, hvad dette år vil bringe?

Jeg er en del mere... eftertænksom... ved dette årsskifte, end jeg har været ved de sidste mange af slagsen. Plejer ellers ikke at mærke en hel masse til den slags eftertænksom, som "afslutningen af et år og påbegyndelsen af et nyt" ind imellem har en tendens til at kaste andre ud i...

Måske fordi "livet" på det sidste har taget et par drejninger, som vi ikke plejer at være involveret i. Livet plejer at køre i lidt det samme "spor", den samme trummerum af hverdage, uger, måneder der kommer og går, årstider, der skifter og de højtider, fødselsdage og ferier, der har en særlig farve i kalenderen.

Vi må bare tage dagene, ugerne og månederne en for en, og se hvad de bringer os i 2010 - og jeg må forsøge at pakke spekulationerne og de pessimistiske tanker langt væk.

Vi fik da i hvert fald forladt år 2009 med stil - og jeg havde det optimistiske i behold i går aftes, hvor vi festede med gode venner på den anden side af vejen.

Her et billede af Frau Putz - før jeg fik "sat" håret...



... og efter ;o)


Kitch er også en stilart (!) - og en del af de andre gæster til den sidste fest i 2009 havde også suppleret den sædvanlige hårpragt (eller mangel på samme) med en kulørt nylon-udgave.
Frau Putz' var dog klart den mest... spraglede.

De twistede origamiblomster havde "formeret" sig - og var med som bordpynt (og jeg var langt fra den eneste i selskabet, som fandt dem "interessante").


For ungerne var der masser af sjov...


Gode veninder at lege med...


... og regnbueis. Hvad mere kan man ønske sig af nytårsaften.


Andreas gik kold før midnat...



mens Emilie var med ude i den Sibirisk kolde nytårsnat og se fyrværkeriet


Jeg håber I andre kom godt ind i dette nye år.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk garn! Og sikke en dejlig fest, I har haft.
    Dine himmelpynt-billeder er utrolig flotte.
    KH

    SvarSlet
  2. Ah... takker - men på Gemalens vegne.
    Det var nemlig ikke Frau Putz, der var ude i den Sibiriske Nytårsnat med kameraet. Dertil er jeg alt, alt for kuldskær.
    Jeg foretrækker at se på alt fyrværkeriet fra en lun plads i vindueskarmen ;o)

    SvarSlet
  3. Godt nytår.
    Det er flotte billeder.
    Men din lille sovende søn er nu det bedste. Hvor er han bare sød:-)

    SvarSlet
  4. Skønt, jeg håber dit nye år bliver ligeså farverigt som håret.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz