mandag den 20. april 2009

Devils Food Muffins

I dag spiste vi de sidste muffins fra lørdagens produktion. Sådan 24 muffins får altså hurtigt ben at gå på her i Familien Putz :o)
Nu er det efterhånden et stykke tid siden Frau Putz var ude i nogle overvejelser omkring en ny opskrift til "familiens chokoladekage"...
Death by chocolate bagt som muffins er afprøvet - og den var et hit.

I denne weekend var det så denne opskrift...Devils Food Cake der skulle prøves. Men... lad mig sige det med det samme:
Det var en MEGET besværlig opskrift på det, der endte med at smage præcis som min mors meget hurtigt producerede chokoladekage - og hvor mors chokoladekage kan laves med blot en enkelt skål krævede denne hele 3 skåle, piskning af æggehvider og... Sikke et besvær.
Så dette ender altså ikke med at blive husets chokoladekage!
Nogen chokoladekage var det heller ikke, idet den helt klart smagte som den cacao-kage det var. Jeg må nok erkende, at chokoladekage skal laves med chokolade - og ikke cacao...

Men... så må jeg jo bare lede videre... (Jeg glæder mig allerede!) :o)

3 kommentarer:

  1. uuuhmn... de ser bare tossi lækre ud!

    SvarSlet
  2. mmm mmmmm De ser bare lækre ud.
    Måske jeg kan blive en muffins-mor i mit næste liv??
    Det kunne være lidt hyggeligt!

    SvarSlet
  3. ej, hvor er de flotte!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz