søndag den 30. maj 2010

Stakkels (u)heldige Pelle

I går hyggede han sig i haven sammen med mig...



... og i dag ligger han så her.


Jeg fandt ham i formiddags, svært tilredt og blødende i udestuen - og vi fik ham straks på dyrehospitalet. Det vi troede var et voldsomt overfald af en hund viste sig at stamme fra en påkørsel.

Stakkels Pelle. Uheldig, men heldigvis også ganske heldig.

Lige nu hviler han sig med kroppen fyldt af antibiotika og smertestillende medicin - og i morgen skal han så tilbage til dyrlægen for at få ordnet sår på benet og have opereret en brækket hjørnetand ud.
Stakkels, stakkels Pelle. Mit hjerte bløder for ham.

9 kommentarer:

  1. Aj det må du ikke skrive!

    Er først lige sidste weekend begyndt at have kattene udenfor uden snor (fordi det er så pisse besværligt med den snor - man render jo rundt og flytter snor hele tiden), og en af grundene til at de var i snor er, at jeg ikke vil ligge vågen midt om natten og undre mig over, hvor de er. Vil ikke blive bekymret hver gang jeg hører en bil.

    Uhhh, det kan godt være de kommer i snor igen (når det engang bliver vejr en kat har lyst til at være ude i igen).

    SvarSlet
  2. Åh, av av...Der er ikke noget værre end når ens elskede dyr komme til skade. Man kan jo ikke forklare at det nok skal blive godt igen. Håber Pelle snart er ovenpå :)

    SvarSlet
  3. Stakkels Pelle. Det er da godt nok noget skidt.

    SvarSlet
  4. Åh, stakkels Pelle og stakkels jer. Hvor er det godt, at I fandt ham og at han kommer sig.
    God bedring og søndag fra
    mette

    SvarSlet
  5. Godt, I fandt ham, og måske er det en "sund forskrækkelse", forstået på den måde, at han for forhåbentlig undgår biler for eftertiden fordi han er blevet meget bange for dem?!
    Det håber jeg!

    God bedring med ham!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  6. Stakkels lille mis. Det var da godt at han havde kraefter til at slaebe sig hjem igen. Der er altsaa nogle bilister der skulle hrmchprskr.....Bare saadan at koere fra ansvaret, jamen altsaa....

    SvarSlet
  7. Uha stakkels Pelle!
    Godt at han kunne slæbe sig hjem, så i kunne hjælpe ham.

    Pust og rolige katteklap herfra den katteelskende familie...

    SvarSlet
  8. Åh, stakkels Pelle.
    Rigtig god bedring med ham.
    Godt han fik slæbt sig hjem.

    Kan sagtes sætte mig ind hvordan I har det.
    Mistede jo selv min lille mis i starten af maj...., hun lå heldigvis tæt ved vores indkørsel. Men igen en bilist som bare kørte videre.
    Uh hvorfor er der nogen mennesker der er sådan.

    Endnu engang, rigtig god bedring med Pelle.

    Mange katteknus herfra

    SvarSlet
  9. Stakkels Pelle :( God bedring med ham

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz