mandag den 31. maj 2010

Nu også som dug

(Man må sige, at jeg lever i nuet i dag... Bemærk overskriften på alle mine indlæg - og det var altså ikke "med vanilje" - Hi-hi.)



For et stykke tid siden var der lidt "reklame" rundt omkring i Bloglandia for noget fint, mønstret sengetøj fra COOP. Bloggere rundt i det ganske danske land havde store planer for, hvad de kunne sy ud af det "stof".

Jeg styrtede straks ud for at erhverve mig noget sengetøj - både som sengetøj, og lidt til noget "homewear" (Læs: Den slags pyjamasbukser man kan have på HELE søndagen!)



Og nu sandelig... her kommer lidt reklame for COOP, for i dag opdagede jeg, at de nu også har lavet en dug ud af det fine stof. 140 x 250 for 50,- og belagt med noget acryl, så den kan aftørres.


Nææh... så fint (Jeg håber dog, at den retter sig lidt ud, når den har været ude af pakken i et par dage)

Nu har vi snart små, blå blomster i alle rum

;o)

1 kommentar:

  1. Så nydelig dette sengetøyet, og duken, var da! Helt i min gate... for jeg er jo glad i blått og hvit. Og mønsteret, det var bare søtt, det. Ikke rart dere danske bloggere har gått mann av huse for å kjøpe herligheten.

    Takk for den søte awarden du gav meg. Jeg har skrevet en liten kommentar i det aktuelle innlegget, samt laget et innleg i bloggen min om det. Kanskje du kommer for å ta en titt...?

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz