tirsdag den 13. november 2012

Simple markeringer

Pernille inspirerede... 

Jeg legede copycat - for der er nu noget smart over små, glatte maskemarkører, som ikke hænger i ens strik - og som ikke lyder som et klokkespil, når de uvægerligt støder sammen.

Ingredienserne...


Kombineret med ca. 10 minutters arbejdsindsats...

Kombineret med...

... endnu et af mine (mange) igangværende strikkeprojekter.  Det har igennem en periode ligget stille - men nu MANGLER jeg simpelthen denne cardigan, så nu skal den gøres færdig!

Dejligt med små, overskuelige kreaprojekter.

:o)
 

8 kommentarer:

  1. De er nemlig rigtig gode. Jeg gav mine en klat smykkelim inde i perlerne, og drejede samlingen af den lille ring ind i perlen. Så er der ikke noget, der kan hænge fast :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må vist lave nogle flere. Får aldrig helt maskemarkører nok, vel...
      Endnu engang tak for inspirationen.

      Slet
  2. Fine og simple markører og så pynter de også

    SvarSlet
    Svar
    1. De beviser bare, at det ind imellem er det enkle, der er bedst.

      Slet
  3. Fin ide med de glatte ringe,jeg synes nemlig også,det er irriterende når markørerne hænger fast i strikketøjet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Min største irritation var vist det klokkespil der ind imellem gik i gang - ikke så specielt heldigt, hvis man strikker til et møde eller lign.

      Slet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz