tirsdag den 20. marts 2012

Sleepless in Hvidovre

Siden min computer tilsyneladende stod af torsdag aften, har jeg haft en del søvnløse nætter.

Tanker som "Åh nej!  Billederne fra Andreas' første skoledag"...  "... og sommerferien"...  "... og hans fødselsdag"...  "Åh nej!  Emilies showtime" kom pludselig flyvende ind i mine tanker, og så lå jeg der som en grillkylling på spid.

Men se nu lige her:


Nu kan jeg igen sove roligt!  Takket være en dygtig it-mand, som har udrettet et mirakel. Ikke blot er alle mine filer og billeder reddet, han har også reddet selve computeren, så jeg ikke skal ud og finde penge til en ny lige med det samme. En ny harddisk, overførsel af filer, installation af nyt styresystem osv.  Jamen det er jo fantastisk!  og jeg er simpelthen så taknemmelig.

Og hvad var det så, der var skyld i hele misæren?  Et for gammelt antivirusprogram, som havde ladet indtil flere trojanske heste slippe igennem... 

Nu ved jeg, hvad jeg skal bruge onsdag og torsdag aften på:   Uploading af alle mine billeder til Picasa.  Og en grunding oprydning i diverse billedmapper. For hvorfor egentlig fylde harddisken med billeder af for længst spiste muffins o.lign.  En hel masse af de billeder ligger jo alligevel på bloggen og dermed Picasa, så de behøver ikke også at ligge og fylde på min nye, fine, rene og aldeles virusfrie harddisk  

:o)

2 kommentarer:

  1. Junior er jo som snydt ud af næsen på dig! Og skønt du fik reddet herlighederne!

    SvarSlet
  2. Puhhh godt det lykkedes!!! Jeg SKAL altså også have taget back up!!!!!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz