lørdag den 17. marts 2012

Serious harddrive failure...


Fysisk smadret er min bærbare ikke, men det gør den ikke mere anvendelig.
Torsdag aften stod den af. Endegyldigt måske...  hvilket "en it-ekspert" fra Gemalens arbejde er sat til at undersøge.

Jeg håber bare inderligt, at det er muligt at redde de billeder, der ligger på harddisken...

Og jeg behøver vel ikke at fortælle, hvor mange gange jeg har tænkt  "Jeg bør også uploade mine billeder til Picasa, så jeg ikke mister dem, hvis min bærbare dør"...   - eller fortælle, at jeg aldrig har fået taget mig sammen til at gøre alvor af de gode intentioner...


 Det er sgu træls. På godt gammeldaws jysk!


I mellemtiden, indtil ny computer er indkøbt, må jeg nøjes med netadgang via Emilies PC. Jeg kan ikke hente billeder fra kameraet til hendes stort set programløse PC, så hvis der kommer indlæg her, bliver det med tyvstjålne lånte billeder fra nettet .

:o(

1 kommentar:

  1. åhh nej, jeg håber sørme at du kan redde dine billeder...uden at ville lyde frelst, så gør jeg det, at jeg aldrig lægger billeder på pcén, men direkte over på en ekstern harddisk..og så indimellem husker jeg på Picasa :)
    Held og lykke med redningsprocessen :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz