onsdag den 21. marts 2012

Bassets Allsorts

Forrige gang jeg var med strikkedamerne på messe købte jeg et lille kit fra Fru Zippe. En nålepude med lakridskonfekt.
Det har ligget stille i et stykke tid - efter blot et enkelt "stykke lakridskonfekt" eller to - men pludselig fik jeg igen lyst til at brodere, og så var det jo bare at finde det frem fra gemmerne.

Nu er den ene side af nålepuden færdig - og lækkert ser det da ud...


... og så feder det langt mindre end den virkelige af slagsen.  Til gengæld har jeg næsten ikke kunnet tænke på andet end dette...

 

... hver gang jeg har haft fat i nål og tråd.

Det ender nok med, at jeg er nødt til at købe en pose af de virkelige, så jeg kan få andet end uld i mund

;o)

Denne gang kom jeg da heller ikke helt tomhændet hjem fra messe - og jeg skal nok vise jer mere, så snart jeg har fået taget billeder.

4 kommentarer:

  1. Hold da op - og så gik det stærkt. I øvrigt tror jeg bestemt at den ægte vare vil være en fantastisk følgesvend til den uldne :)

    SvarSlet
  2. Køb hellere et nyt "kit", - det der ægte noget er noget skidt at få åbnet for :)

    Hvor er det blevet fint!

    SvarSlet
  3. MUMS - et fristende broderikit, snup et kit til en pude og spar kalorierne :-)

    SvarSlet
  4. Super flot, og lækkert ;) Du skal være velkommen til at ligge noget af det online på Hobbytavlen.dk

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz