tirsdag den 1. februar 2011

Noget dejligt kommer dryssende

Stille og roligt kommer I dryssende. Som farverigt sukkerkrymmel på en chokoladekage. Så mange forskellige former, farver og smagsvarianter, at det aldrig bliver uinteressant at kigge på.


Små bitte billeder i højre spalte. Endnu en "fast læser", der melder sig under fanerne - og jeg bliver lige glad hver eneste gang. Og stadig en lille smule overrasket. Benovet over, at I synes mine skriblerier er interessante nok til, at I vælger at blive hængende.
Mit "tælleapperat" fortæller mig, at der også er andre end de faste læsere, der kigger forbi. Nogen af dem bliver ledt eller vildledt herind af Google - andre finder vej rundt omkring fra kroge af Bloglandia, hvor jeg ikke før har sat mine virtuelle fodaftryk.

Jeg kan ikke takke jer nok - for uden jer ville det jo bare slet ikke være det samme. Uden jer ville jeg slet ikke have en blog, men snarere sidde og lave lidt pausekruseduller omkring hullerne i en tom A4-blok.
Jeg elsker den mulighed for gensidig inspiration, som Bloglandia giver - og jeg læser og glædes over hver eneste af jeres kommentarer på mine indlæg.


 Tak! 

Det var bare lige det jeg ville sige.

:o)

8 kommentarer:

  1. Selv tak. Du har været i min reader længe, så jeg føler mig som en slags fast læser, men nu har jeg så også trykket på knappen her på siden så du kan se at jeg føler med.
    Jeg er ny i blogland og har lige fået min tredje faste læser, som samtidig er den første jeg ikke er i familie med. Det er stort for mig :-)

    SvarSlet
  2. Du er da bare så dejlig, at jeg slet ikke kan lade være. Jeg er dog én af dem, som du ikke kan se i din tæller, da jeg læser dig via Googlereader.

    Men jeg er altså lige vild med dig og din blog, uanset hvordan den skal skæres ;-)

    SvarSlet
  3. Men du er jo så skøn at følge med hos.

    Når man ikke har en blogspotblog giver det med fast læser ikke meget mening, men nu er tiøren faldet og jeg kan se det er vigtigt for jer. Derfor klikker jeg mig også til fast læser status der hvor jeg (som hos dig) længe har læst med.

    SvarSlet
  4. Jamen her er så et kulørt drys mere: MIG!!! Jeg har snart pløjet hele din blog igennem, har lige småfnist af din historie om dit stunt ned af trappen og en øm balle, muffins uden marengstop og bolcher der ikke makkede ret. Skøn måde du formulerer dig på , jeg er hermed fast læser. Du skal være hjertelig velkommen hos mig også, jeg er også fan af faste læsere ;) og hvem ved, måske du en dag bliver fristet til at være kulørt drys på min side :O)
    Ps i øvrigt en fed hue du fik strikket til herren!! Passede den hovedet efter optrevlingen?

    Hej og god tirsdag fra en kreativ dagplejer, med hus og have, malerier og troldeskov og bålplads i haven.

    SvarSlet
  5. Selv tak, det er et af de steder hvor man får lidt krymmel på sin chokoladekage, og det er jo netop det livet handler om!!

    SvarSlet
  6. Hei :)
    Jeg kom innom via Ravelry og har hatt veldig mye nytte av din fine forklaring på Stripetaske med kanter og hanker og det hele.

    Nå er jeg ferdig med min egen veske og har lenket til din blogg, så kanskje flere får inspirasjon. Håper det er ok? :)

    SvarSlet
  7. Selv tak, du er faktisk grunden til, at jeg overhovedet startede en blog!!
    Du havde nemlig modet til at kradse lidt i den, til tider, lidt for lakerede overflade, man ofte ser i diverse blogs.

    Jeg hygger mig hver gang jeg ser et nyt indlæg fra dig! :O)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz