torsdag den 23. oktober 2008

Frau Putz is back

Familien Putz skiftede internetudbyder... og så gik det galt. Ergo var Frau Putz off-line i den sidste del af efterårsferien - og kunne altså ikke indvie jer i, hvad der er foregået.



Men... nu er vi online igen... og Frau Putz er vild for at vise nogle af de mange UFO'er, der er blevet til FO'er i løbet af ferien...

Prinsessens multifarvede vest, f.eks.:

Den multifarvede cardigan til Andreas lader fortsat vente på sig. Åh, hvor jeg hader-hader-hader at montere...

Arch Shaped Socks i gråt uldgarn til Andreas blev også færdiggjort (Var UFO'er i 3 uger... Der skulle hæftes ender. Jeg har jo sagt, at jeg hader-hader-hader at montere, og hæftning af ender hører ind under denne kategori) Men færdige blev de - og fotograferet tilmed :o)

- og så kunne Frau Putz jo ikke stå for ham, da han ved synet af et nøgle lysegult garn udbrød: "Mig ELSKER gule strømper" - så sådan nogle skulle han da selvfølgelig også have:



Et enkelt af de hemmelige projekter kan nu afsløres, idet Kathrine i søndags fødte endnu en lille prinsesse.

Lille Prinsesse Karoline skal da gå verden i møde i lyserøde, fluffede "Goodbye Yellow Brick Road"-booties. Velkommen til, lille du.

- og så skal storesøster da også have et par strømper - og et par til "hendes baby" blev det også til. (De er lidt hemmelige endnu, for det er kun Prinsesse Karoline, der har fået sin gave, men Frau Putz kunne alligevel ikke dy sig for at vise dem, for de hører ligesom sammen - og så må jeg jo håbe, at Prinsesse Frederikke på 2 år ikke læser med...)


Ja, og så knokler Frau Putz stadig med mindst 2 hemmelige projekter mere... All shall be revealed later!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz