lørdag den 13. april 2013

Early bird

Nogen elsker at vågne tidligt og have huset for sig selv.
Jeg tror at jeg er nødt til at lære at sætte pris på det, for de sidste par år er jeg begyndt at vågne tidligt. Meget tidligt. Alt for tidligt, hvis du spørger mig, for jeg er nemlig ikke god til at gå tilsvarende tidligt i seng - og så bliver jeg altså en smule træt og irriteret, når jeg vågner halv seks på en fridag...
Efter en time som roterende grillkylling kapitulerer jeg som regel og står op.
Resten af familien forventer jeg dukker op om en time eller to.

Indtil da vil jeg forsøge at nyde det. Kaffe i kruset og min "yndlingsbeskæftigelse": montering. Jeg mangler kun at sy en halv side, finde passende fyld - og derefter lukke den sidste side med nydelige sting. Så er der ny pude til sofaen. Lækkerblød merino med "scrollwork" mønster. Mums.

Godt at have lidt til at lægge hovedet på, hvis jeg skulle få brug for en lille "mormor" engang i eftermiddag.

:o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz