onsdag den 30. maj 2012

Mor er ikke skuffet...

... mor er glad.

En komplet omskrivning var nødvendig i år.  Efter flere års skuffede forventninger, fik jeg i år indfriet alle mine drømme om skønhed udenfor køkkenvinduet.

Naboens æbletræ gik amok i blomster.

Jeg har siddet og stirret henført ud af vinduet. Jeg har stået under træet og indsnuset duften. Jeg har fået hvide blomsterblade i håret, da de begyndte at falde - og nu har jeg blot billederne til at minde mig om nogle dage, hvor jeg blev bekræftet i min mening om, at blomstrende æbletræer til enhver tid slår de japanske kirsebær i skønhed.






... og så gør det jo heller ikke noget, at der er udsigt til en fantastisk høst af skønne madæbler engang til efteråret...

:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz