mandag den 7. november 2011

En lille bunke cirkler...

Igennem rigtigt lang tid har jeg haft et nøgle Noro-garn og en hæklenål med mig i S-toget. Efterhånden er nøglet blevet forvandlet til et utal af små cirkler - og i dag var dagen, hvor jeg hæklede af den sidste meter garn.


Så farvesorterede jeg en smule, så godt som det lod sig gøre i skumringen...


... og lagde cirklerne op til et halstørklæde med organiske farveblokke.


Til sidst blev de stakket og sat "på pind", så de kan transporteres rundt i god orden.


Nu mangler jeg så "kun" at sy dem sammen...  Tror der er arbejde nok til S-togsturene i et godt stykke tid endnu.

;o)

6 kommentarer:

  1. Smukke farver, og jeg er spændt på at se det færdige resultat. God dag til dig;-)

    SvarSlet
  2. Det er noget af et arbejde at lave sådan et tørklæde, men det bliver vel nok flot

    SvarSlet
  3. Hej Karina,

    Orv, hvor ser det godt ud, jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    Vi ses

    Kh,
    Bettina

    SvarSlet
  4. Hej

    Håber du kan hjælpe med et spørgsmål (der godt nok ikke har spor med dine smukke cirkler at gøre) - jeg har luret på dit skønne perleværksted, og vil høre om du kan hjælpe med, hvor jeg kan købe "Dip-N-Go sludge" separatoren - uden at give en formue i forsendelse. Synes alle de butikker jeg finder ligger i USA (og kan ikke lige overskue alle told-reglerne).
    Er i gang med at samle perleudstyr og så løber pengene jo stærkt :-)

    Hilsen Rikke

    SvarSlet
  5. Hej Rikke
    Jeg har købt en del af mit glas-udstyr hos San Siera i Holland og tror min sludge er derfra. Ellers er Tuffnell Glass i England også et godt bud, men pas på! Der er rigtigt mange ting på "hylderne", der frister ;)
    God fornøjelse med din perleproduktion.

    KH Karina

    SvarSlet
  6. Hej Karina

    Tusind tak for svar - og jo, har opdaget at der er alt for mange fristelser derude.....godt det snart er jul :-)

    Kh. Rikke

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz