torsdag den 31. marts 2011

Riiiiiiiiise and Shiiiiiiine !!!!

Kunne lige så godt kapitulere og stå op...

Omkring klokken 3 kommer Andreas væltende op i min seng. Han er forkølet, og hosten har vækket ham (og mig) igen og igen. Han tror han sover bedre i min seng - hvilket HAN måske også gør... Resten af natten har jeg så en roterende og hostende svirrefidus i ryggen...

Klokken 5:30 ringer Gemalens vækkeur første gang.

Klokken 5:35 ringer Gemalens vækkeur anden gang. Han står op.

Klokken 5:40 står Andreas op for at tisse

Klokken 5:43 kalder Andreas. Han har tisset på gulvet...  

Klokken 5:58 er jeg færdig med at rengøre badeværelsesgulvet og trisser tilbage i seng. Temmelig vågen, men med en time tilbage før mit vækkeur ringer. Måske er der håb...

Klokken 6:05 vælger Andreas at stå op.

Klokken 6:14 bliver der banket hårdt og melodisk på hoveddøren. Den bankende har tilsyneladende en hel lille morgensang, han skal have leveret med knoerne...

Klokken 6:14 - 6:20 tramper Gemalen rundt efter bilnøgler, flytter bilen, spiser det sidste morgenmad, pakker taske og...  hvad han nu ellers laver. Samtidig larmer denne her udenfor: 

 Og nej. Billedet er ikke skarpt. Men det så altså skarpt ud set med mine øjne klokken 6:22  ;o)

Klokken 6:20 kapitulerer jeg. Det kan jeg vel lige så godt, for der er åbenbart nogen, der har besluttet, at søvn ikke skal være en del af mit liv denne morgen...


Udenfor ligger nu bl.a. denne bunke træ. Som alt sammen skal være malet hvidt engang før påske...
Godt jeg allerede er i træning med at stå tidligt op

;o)

4 kommentarer:

  1. Trist at blive revet ud af søvnens varme favntag, før man har beregnet det, men når du nu er kommet op, så vil jeg da lige benytte chancen til at ønske dig hjertelig velkommen til ugens aller-aller bedste torsdag!! :O)

    SvarSlet
  2. Hmm, det var ellers noget af en marathon, du har været på i nat! God dag :)

    SvarSlet
  3. Forhåbentlig vinder dagen ved nærmere bekendtskab!

    SvarSlet
  4. Ja, naar det foerst begynder.......
    Haaber dagen alligevel arter sig hihi.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz