torsdag den 25. august 2011

Vil du se min nye fladskærm?

Det er efterhånden blevet ganske normalt, at man har et stort fladskærms-TV hængende i stuen.
Det har vi bare ikke.
Da vi flyttede ind i huset for 10 år siden (WOW... vi har boet her i 10 år...) fik vi et fjernsyn i indflyttergave af mine forældre. Det fungerer stadigvæk, selv om det måtte suppleres med en digital dekoder for et par år siden...

Meeeen...  Set fra min sædvanlige plads i sofaen er skærmen jo ikke blandt de største...


... og efterhånden som flere og flere får store fladskærme, bliver det et større og større problem, for der er flere og flere ting, der reguleres, for at passe til skærmene.
Vi kan f.eks. ikke se stillingen, hvis vi kommer ind midt i en fodboldkamp...  Tallene er simpelthen for små. Det samme gælder nogle af de "efterskrifter", der står efter f.eks. dokumentarudsendelser.

Så vi besluttede, at NU måtte vi hellere bruge af opsparingen til en større fladskærm...  At vi for en gangs skyld ville prioritere at købe et fjernsyn...  Fremfor nogle af de sædvanlige "byggematerialer-til-renovering-af-hus-eller-planter-til-haven"-ting, som pengene som regel er gået til.

Vil du se?

Her hænger den:

Flot hvid finish.  Og vi fik tilmed vores helt egen pejsevideo med i købet...

;o)

Hm...  Måske ikke lige den model jeg havde drømt om...  Men jeg bliver sikkert taknemmelig, når temperaturerne udenfor nærmer sig frysepunktet, selv om jeg lige nu er liiiiiidt ærgerlig over, at vi blev tvunget til at prioriterede, at opsparingen gik til udskiftning af defekt brænder og en varmeveksler, der sprang læk...

Men hey...  Måske bliver pejsevideoer pludselig det hotteste...

:o)

8 kommentarer:

  1. Smarte skabe i stuen, men hvad har du dog gjort ved mandens højtalere !?? *smil* Hvide med stofbelædning..hi hi

    SvarSlet
  2. tja, der er heller ingen fladskærm her i huset, den vi skulle købe sidder nu i nye bremser på bilen

    SvarSlet
  3. Grrrrr... sådan noget kan man jo blive helt trist over. Men jeg tror nu også, at det er den bedste prioritering. Ellers kan I jo forsøge jer med isolering af huset ved brug af garnlageret? ;)

    SvarSlet
  4. I like I like I like. Vores fjernsyn ligner meget jeres baade i stoerrelse af skaerm og boks hehe.

    SvarSlet
  5. Vi har danmarks største fjernsyn, i dybden altså!
    Jeg er sikker på at I blive glade og taknemmelige for jeres nye fladskærm hen over de kolde måneder :)
    Klem

    SvarSlet
  6. Træææælst, men den er sikkert bedre til at varme hele huset op. Opgraderingen af min ovn til en bedre og mere temperaturstabil model endte med at blive en ny bagrude til møgspanden, der er parkeret ude på vejen ØV.

    SvarSlet
  7. Ja sådan bliver man nødt til at vælge en gang i mellem ...
    men bliver sikkert godt til vinter ;0)

    SvarSlet
  8. Pejsevideo'er er det nye sort! Og i kan da i det mindste se dem uden at sidde som stivfrosne pinde i sofaen.

    Men øv alligevel...

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz