tirsdag den 14. juni 2011

Tanket op

En tur til lægen, en podepind i halsen - og 5 minutter senere var der svar:  Emilie har halsbetændelse. 
Så er der vel kun én ting at gøre:  Tanke op med nye film, så de næste par dage på sofaen bliver lidt sjovere. 


- og når jeg nu alligevel var i TP, så kunne jeg vel også godt forny min egen, meget begrænsede filmsamling en smule, så jeg gik på rov i tilbudsafdelingen.

Emma... Jeg elsker Jane Austen - og her var der så lige et par andre engelske klassikere med som "bonus". Om det så også er en bonus vil tiden vise. 


Et par gode film til en af de mange "Der-er-ikke-noget-i-fjernsynet-der-er-værd-at-se"-aftener


- og så noget jeg egentlig aldrig havde troet...  Twilight sagaen...  Takket være Julie, som er kultisk vild med disse film...


Gemalen var ved at dø, da han så mig med dem. "Det er jo sådan noget de unge piger ser..."
Ja-ja, men så gammel er jeg vel heller ikke...   - er trods alt kun 4 år ældre end Julie...   Og sådan noget med kærlighed, vampyrer og lignende bliver man vel aldrig for gammel til...

;o)

2 kommentarer:

  1. Åh man bliver aldrig for gammel! Drama, ulmende følelser og mystik! Du bliver så glad for dem! Og så kan du lige nå at blive hooked inden Breaking Dawn, del 1, kommer i bio til november!

    SvarSlet
  2. Jeg synes du har valgt rigtig godt :) Glæd dig især til Julie og Julia, det er en af mine favoritfilm, den er SÅ livsbekræftende :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz