tirsdag den 29. september 2009

Noro-head

Kardemomme har fået ny blog - og lagde nogle billeder ind fra den tidligere blog. Her faldt jeg så totalt for en luftig, hæklet hue, som du kan se på det nederste billede her.

Inspireret heraf kastede jeg mig over mit dyrebare Noro-garn, som Lucy medbragte, da hun besøgte DK - og i løbet af en enkelt køretur fra Jylland, fik jeg produceret hele to huer af et enkelt nøgle Noro Silk Garden.


Tidligere har jeg hæklet denne hue...


Fan Stitch Hat, som jeg fandt mønsteret til på Ravelry.

Så nu har vi da noget farverigt at tage på hovedet. Men jeg har brugt rub og stub af mit Noro.

SUK!

1 kommentar:

  1. That Noro does some magic, doesn't it? Of course there is no cuter magic that the wearer of the hats herself!!!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz