lørdag den 27. september 2008

Shopping efter Vinterjakke

Ja... så blev det efterår - og Frau Putz trænger rigtigt meget til ny vinterjakke, som jeg kan cykle i og samtidig være bare lidt smart...
Det lykkedes... Not!

Men i stedet fik jeg købt en masse andre gode sager...

Blandt andet garn til fantastiske sokker til Prinsessen....

...og så fandt jeg til min store overraskelse de strikkepinde, som jeg engang så på en blog og efterfølgende var ved at bestille hjem fra England...

Nede i vores lokale, parfumerede garnbutik...

Er de ikke fede? Skønne, multifarvede træ-strømpepinde. Frau Putz er helt oppe! Det havde godtnok været en anelse billigere at bestille dem over internettet. Til gengæld skulle jeg jo så VENTE :o)

Og så var der "Alt skal væk"-udsalg i den lokale gave- og brugskunst-butik. Fremover vil de kun sælge tøj, så nu er det nok slut med besøg fra Frau Putz, for tøjbutikker er ikke min favorit.

50 % rabat på alt brugskunst... Desværre var jeg alt for sent ude til at få nogle "almindelige" varer, bortset fra et par store, lyseblå bloklys til 15,- stykket.

Til gengæld var alle jule-varerne hentet op fra kælderen, så se lige...

Det er absolut rekord for tidlig juleshopping. Måske undgår jeg ligefrem stress i december, hvis jeg begynder på alle juleforberedelserne nu...

Lige nu vil jeg til gengæld nyde, at huset er tomt, for Ungerne er med far på skovtur!

Tid til kaffe og nye sokker på nye pinde. Hygge!

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine de multifarvede pinde - sådan nogle vil jeg også have.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz