onsdag den 9. juli 2008

Guld-siden

Har I nogensinde set "Guldsiden" i Karolines Køkken? Det har Herr Putz (min lillebror) ikke, for han har den kun i elektronisk udgave. Derfor går han glip af en hel masse !!!

Det er FANTASTISK. På én enkelt side findes hele 3 uundværlige opskrifter, nemlig chokoladekager (chocolate chip-cookies), Brownies og Gulerodskage.
Behøver jeg at sige, at den side i min kogebog er ret plettet?

Og hvis nogen skulle undre sig, så JA... Det er den gulerodskage, jeg bagte næsten uafbrudt i en periode i håbet om, at Karsten skulle komme forbi... Så kunne jeg nemlig sige: "Jeg har lige bagt gulerodskage. Kunne du tænke dig et stykke?"

Hvad gør man dog ikke for at score manden i sit liv?

Det var dog ikke gulerodskagen der sejrede. Han fik aldrig så meget som et eneste stykke af den - og alligevel blev han min. :o)

Jeg selv blev til gengæld næsten træt af gulerodskage i en periode. Det er dog gået over!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz