fredag den 8. august 2014

Mmmmm... mad


Gemalen havde fødselsdag onsdag - men et spejderarrangement kom i vejen, så vi udsatte den gode middag til torsdag aften i stedet.

Med begge børn hos bedsteforældre i hver sin del af landet, var der jo mulighed for noget helt specielt - ingen krav om børnemenu eller lignende. 

Det blev til et gensyn med "SPUNTINO" på Vesterbrogade. En af CoFoCo's restauranter, hvor konceptet er få valgmuligheder på menukortet, men til gengæld meget rimelige priser.  Og når mulighederne så er så fantastisk fantasifulde og velsmagende, som det er tilfældet, er det helt ok at menukortet er smalt.
Det var 3K-klubben (Kathrine, Katrine og Karina - studiekammerater fra de tidlige år i København) som først introducerede mig for de små, hyggelige restauranter med smal menu. Nu har vi efterhånden været en del steder, og hver gang har jeg spist lækker mad, som man ikke sådan lige kan eftergøre hjemme i køkkenet. 

Uh, hvor vi hyggede os. Og som sædvanlig blev vi enige om, at "det bør vi gøre noget oftere".  Ja, ja... lad os nu se   ;-)

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til I havde en god aften med en skøn middag. Jeg kender også godt den der "det må vi snart gøre igen". Det skete bare ikke hjemme hos os. Så nu planlægger vi (min mand og jeg) at tage på et weekendophold i stedet for. Så skulle der gerne være tid til gode snakke, lange gåture og lækker mad. Jeg har søgt på nettet og fandt inspiration på www.romantiskweekendophold.dk,

    SvarSlet
  2. thx I enjoyed reading this very much

    SvarSlet
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlet
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz