fredag den 25. januar 2013

Som far så søn...

Ind imellem må man bare konstatere, at æblet falder langt fra stammen.
 
Hvem er ham her f.eks. søn af???
 
 
 
Kan du gætte det? 
 
 
 
Et enkelt hint kommer her - fra en film de begge spillede med i:
 
 
 
En af mine yndlingsfilm...  Med en af mine yndlings-fantasi-mænd   ;o)
 
 
Som
 
 
ser
 
 
sådan
 
 
her
 
 
ud,
 
 
når
 
 
han
 
 
står
 
 
sammen
 
 
med
 
 
sin
 
 
søn... 
 
 
Som
 
 
ikke
 
 
har
 
 
arvet
 
 
sin
 
 
fars
 
 
gode
 
 
udseende
 
  
 
 
 
Det startede ellers meget godt...  Men ikke alle søde babyer med smuk forælder ender med at blive smukke voksne.
 
 
 
 
Henry Blake Mortensen ligner desværre sin mor (Som engang for mange år siden var gift med Viggo) mere end han ligner sin far...
 

          
 
 
Muah-ha-ha...    (Og mig der fuld af forventning googlede Viggo Mortensens søn, da jeg læste at han havde en sådan...) 

;o)

1 kommentar:

  1. Tja lige der må man sige at æblet er faldet laaaaangt fra stammen, når det handler om faderens upåklagelige udseende :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz