fredag den 31. august 2012

Tour de Danmark

I øjeblikket er jeg med mit nye arbejde på Tour. Vi holder Kick Off møder rundt omkring i det ganske danske land - og jeg får set en del til DSB. 

 

Onsdag var jeg et smut i Odense. Mødte min søster i frokostpausen, men så ellers ikke andet til den smukke by andet end taxaturen fra stationen til hospitalet og retur.
Torsdag var jeg i Næstved - og her så vi slet ikke andet end mødelokalet - i kælderen under hospitalet... Spændende, ik'... 

Til gengæld skulle jeg få mulighed for at se mig lidt omkring i Århus mandag aften, for efter Kick Off i Middelfart hele mandag, går turen nordpå til Smilets By og en hotelovernatning, før tirsdagens møde i Århus.
Uh, hvor skal jeg nyde at have hotelværelset helt for mig selv - og måske bliver der også tid til lidt vinduesshopping i Århus...

Jeg har for første gang i mit liv rejst på DSB 1'.   Ikke at det gjorde den store forskel, for på turen til Næstved inkluderede det ikke engang gratis kaffe - og hvorfor så betale så meget mere for en billet?   ;o)


Men Tour de Danmark er skam ikke slut med Odense, Næstved, Middelfart og Århus, for i weekenden drager hele familien til Gråsten på "familieweekend".  Hele gemalens familie samles en gang om året - og i år skal vi bo i en spejderhytte ved Gråsten.  Måske er det derfor jeg glæder mig ekstra meget til at sove i en god hotelseng i Århus...  
Og så er det på  Villa Provence...  Så kommer jeg alligevel til Provence i år...    ;o)


Så Sønderjylland får besøg af Familien Putz - og selvfølgelig besøger vi også min søster i Lunderskov, når vi nu kommer lige forbi. Jeg har endda tusket mig til en overnatning fra søndag til mandag, så jeg kan springe touren til København - og retouren til Jylland mandag morgen over.
I stedet kan jeg drikke min morgenkaffe i ro og mag på "Hotel Søsterly" - og nøjes med en lille smuttur ud og se med DSB.  Denne gang dog IKKE på 1'.

Og når jeg engang rammer den hjemlige matrikel igen tror jeg, at jeg har set nok til DSB for et stykke tid.

Jeg regner til gengæld med at blive færdig med minimum et stykke strik i løbet af min Tour. Jeg er godt på vej - og har allerede pakket ekstra garn og pinde ned i weekendtasken, for jeg skulle jo nødig løbe tør..  ;o)


Vi ses på den anden side!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz