lørdag den 28. januar 2012

De fik en prop...

Det var der faktisk flere der gjorde.  I julegave, altså...  En perleprop til brug i de tilfælde, hvor de ikke har drukket en hel flaske vin...  Hvis det nogensinde skulle ske...



Men hold op, hvor var de svære at fotografere, for denne her er jo sådan en... mangesidet, organisk ting...  Og man skulle jo gerne kunne se de farvede... dutter...

Så var der en i mørk lilla... Farven er så mørk, at den ser sort ud, hvis den ikke lægges som et tyndt lag ovenpå hvid


... og den sidste prop var så stor en farvemæssig udfordring, at jeg nær havde fået en... prop... for fotograferet i det kunstige lys i min lysboks forsvandt de røde farve...


... og i varmt lys blev den gengivet som en lettere... hysterisk rød...


... mens virkelighedens farve ligger midt imellem de to toner...
Vintermørket er en sand udfordring, når man står bag en kamera.

Til gengæld var det sjovt at lave de store perler det kræver for at fylde "pinden" på sådan en vinprop, så jeg må vist have bestilt mig nogle flere "vinpropdimser" fra Tuffnell...

:o)

3 kommentarer:

  1. De lilla perler.. Hvor er de bare flotte.
    Og hvor er det skønt en lille smule af dit blogging-mojo er vendt tilbage :)

    SvarSlet
  2. Whauuuu!
    Hvor er de flotte!
    Og sjove!
    Jeg er aftager af flere, hvis du laver nogle til salg.

    SvarSlet
  3. En glimrende idé:) OG hvor er de smukke,rigtig smukke:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz