torsdag den 2. december 2010

Showtime

Så er der lidt til bedsteforældrene...

video

(Og til dem, der ikke er bedsteforældre, men måske alligevel kommer til at se videoen af ren kedsomhed(?): Det er MIN pige i den lilla "hip-hop jakke"... som fleecetrøjen er blevet omdøbt til...)

Fra "Showtime" på Fritteren i dag. (Og Gemalen/Far er stadig ikke helt tilgivet, at han ikke fik starten på det helt enestående show med på optagelsen...)

Emilie dansede sammen med sin veninde Emma - sammen udgjorde de "E-pigerne".

Hold da op, hvor har de øvet meget - og hvor har det fyldt meget i Emilies tanker. Godt det hele lykkedes.

Stolt var jeg. Og kneb da også en lille tåre, der i salens mørke. Hvor var det sejt, at de turde stille op foran en sal fuld af tilskuere.

;o)

5 kommentarer:

  1. Hey Eva... Jeg er vildt imponeret over at du har set den. Du er jo ikke engang Bedste til nogen af dem ;)

    Men tak. Jeg synes også, at de er søde. Bringer din hilsen videre :D

    KH Karina

    SvarSlet
  2. Man kan tydeligt se at de har øvet sig - MEGET.
    Super flot optræden !!!
    :0)

    SvarSlet
  3. De er da seje, de tøser!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz